Monday, June 1, 2009

MUSIM BERLALU

Saya memahami dan dapat merasai apa yang dialami kawan saya lalui...lirik ini, mengungkap apa yang tersirat, terutama di kala menempuh saat-saat sukar.




Musim Berlalu


Melewati hari-hari
Aku rasa sunyi Kian
lama meyendiri
Jiwa yang tak terisi


Merenung ke dalam diri
Kurasa kekosongan
Segala yang kumiliki
Semakin/jauh pergi

Di satu masa
Hidupku bahagia
Dikau hadirmu dulu
Kedalam duniaku


Di bawah awan
Kita pernah bersatu
Menjalinkan rasa rindu
Semusim yang berlalu

Semua kini
Tak lagi ku temu
Saat denganmu
Yang semakin jauh ditelan waktu

Kenangan lalu
Bersemadi dalam dunia ini
Kekal bersemi
Sebuah cinta abadi
Aku menyusuri waktu
Dengan rasa rindu
Pada senyum dan tangismu
Semusim yang berlalu
Aku pernah merasai
Hilang tak berganti

Sejarahmu yang gemilang
Kan tetap Di ingatan
Di satu masa
Hidupku bahagia
Dikau hadirmu dulu
Kedalam dunia ku

Dibawah awan kita pernah bersatu
Menjalinkan rasa rindu
Semusim yang berlalu
Aku rasa sunyi tanpa dikau di sisi
Sering terbayang setiap
Kenangan bersama
Tempuhi segalanya

Semua kini
Tak lagi ku temu
Saat denganmu
Yang semakin jauh ditelan waktu

Kenangan lalu
Bersemadi dalam dunia ini
Kekal bersemi
Sebuah cinta abadi

No comments:

Post a Comment